داستان یک رمان

(0)
نویسنده:

1,750,000ریال

1,575,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
171

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب داستان یک رمان

انتشارات کارنامه منتشر کرد:
تامس ولف را نویسنده ای در طراز فاکنر و همینگوی و اسکات فیتس جرالد دانسته اند گرچه از آنها قدری جوانتر بود و در جوانی هم درگذشت فاکنر او را با استعدادترین نویسنده نسل ما خوانده بود تنها دو رمان بلند ولف در کنار مجموعه متنوع و مفصلی از داستانها و رمانهای کوتاه در زمان حیات او منتشر شد و دو رمان بلند و یک مجموعه دیگر از داستانهای کوتاه او نیز بعد از مرگ نویسنده با استفاده از دست نوشته هایش به چاپ رسید آنتونی برجس در مورد ولف نوشته است .... همان نابغه اهل کارولینای شمالی که قادر بود به راحتی یک میلیون کلمه درخشان را روی کاغذ بیاورد ولی نمی توانست هیچ نظم و ترتیبی به آنها بدهد.
همین نیاز ولف به نظم و ترتیب بخشیدن به نوشته هایش بود که زمینه ساز همکاری او با مکسول پرکینز سرویراستار انتشارات اسکریبنرز شد پرکینز ویراستار آثار نویسندگان برجسته ای همچون همینگوی و فیتس جرالد بود اما به خصوص همکاری اش با ولف و نقش اساسی و به راستی تعیین کنند؛ او در شکل گرفتن نهایی رمانهای ولف بود که او را به ویراستار اسطورهای صنعت نشر آمریکا بدل ساخت .
داستان یک رمان شرح شورانگیز این همکاری و ادای دین ولف به پرکینز است هر چند در عین حال خود یک اثر ادبی مستقل و منحصر به فرد نیز هست که در آن هنرمندی نابغه نبردهای سهمگین درون خود را با قوت و درخشش تمام بازگو می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی